Saturday, April 12, 2008

My first day as a blogger

my first day as a blogger.. tak tau nak tulis apa pun. i'm watching AF 6 skrng ni. hhm i can't say much about the student. I don't have anyone that I prefer rite now (kalau suka pun tak AFUNDi ehehe).For now yg top based on performance I think is Rina , Nadia and Stacy.. yg lain tu cam bukannya nak jadik penyanyi sangat tp mcm nak glamer especially Riz. Yg lain cam blur2 still don't know what they want in this industry. but whatever who am i to comment.I don't even know what I want in my life hehehe.

Today is Adli 2 years old bday. Budak kecik tu bnyak ckp tul. So different then time dulu ehehe.. anyway nak citer pasal gaduh ngan Amal. FYI , Amal is 4 thn ehehe.. tp dia tu keras hati tul.. kecik2 dah ego.. hmm cam mana lah kalau dia besar nnt. Anyway mamat tu mmg lah tersangat2 lah aktif.. so berlari2 then tertendang lah muka den yg baru nak lyn tido ptg ehehe.. of course lah cam bengang n terperanjat.. nak bengkak mulut n hidung yg tak berapa nak mancung ni ehehe.. apa lagi sebagai mak long yg tegas I asked him to say sorry... and mamat tu buat muka keras jer... and siap jeling2 lagi.. pergh... sungguh pantang and tak puas hati sungguh budak kecik 4 thn buat cam tu... so I took the childish way and ckp tak nak kawan ngan amal until he said sorry... mcm budak kecik jugak mak long ni ehehe.. yg best tu dia ngadu kat pak long.. but mak long yg immatured ni announce gak that pak long pun tak leh kawan ngan amal selagi tak say sorry tu mak long ehehe.. best tul buli budak kecik ni ahaksss... anyway akhirnya berjaya gak cause he said sorry and peluk mak long dia ni.. sweet sgt ehehe.. terus cair balik ngan anak sedara sorg ni.. can't help it lah psl budak tu pandai plak nak ambik ati ehehe..

Hari ni bawak adik beradik n parents pegi mkn kat Chicken Hartz.. Not so bad kalau tgh lapar nak mkn kat sana. But my bros mmg selalu mkn mcm lapar ehehe... Mak n ayah pegi rumah azad mlm ni. Tgk af sambil tgk anak azad.. malas nak pegi psl nnt sure kena dgr lecture2 psl babies... whatever ehehe..

No comments: